Wednesday, March 18, 2015

האביב הזה פשוט מ-ד-ה-י-ם!




לכל עונה יש ייחוד, אבל אם יש עונה מופלאה במיוחד, זו עונת האביב. מי שעובד במשרדים סגורים אולי לא יצליח להבין את ההתרגשות, אבל בשביל זה אני כותבת כאן. כדי שתעשו את הצעד הקטן הזה ותצאו החוצה, לראות את האביב. וכמה הוא מדהים. יפיפה. ריחני. אופטימי. מעודד. ואני אומרת את זה באחריות

כן כן אני יודעת. היו אתמול בחירות. אני לא מנותקת- אבל אני לא הולכת לדבר על הבחירות. מי שרוצה לדעת מה דעתי על ההבחירות הנה הקישור לפוסט שלי בפייסבוק (לחצו כאן) , ולפוסט נוסף של ידיד-פייסבוק שלי שמסביר בדיוק מה אני אוהבת במדינה שלנו (לחצו כאן). וזה מה שחשוב- מה אני אוהבת. אני אוהבת המון דברים . וגם את העובדה שסוף סוף האביב כבר כאן. שזה מה שהכי משפיע על מצב הרוח שלי בימים אלה. לטובה
דני מתפנן על האביב

כרוכבת אופניים אני חווה את האביב בארבעה אספקטים עיקריים: השבילים כבר לא מבוצבצים (כמעט) הפרחים פורחים בכל צבע ופינה, הרבה נחלים שוצפים מי / גשמים/שלגים/ נביעות/ משהו אחר - העיקר שוצפים. ויפים. וכייפים. ומזג האוויר? תענוג

נו- אתם עדיין יושבים במשרד כי יש מלא עבודה? או חוששים לצאת לטיול כי אתם כבר לא בכושר? או שאין לכם אופניים? עזבו הכל ובואו. פשוט צ-א-ו, תהנו, תתפרעו. תנו דרור לראש, לגוף, לאהבה, לאופטימיות. אנחנו נהייה שם בשבילכם, נביא את האופניים, את העגלות, את הטנדם- אפילו את הארוחה. פשוט בואו :) יהיה כייף

מכאן לשם גם פתחנו מסורת אביבית חדשה- שמתרחשת בכל יום שני ובכל יום חמישי בבוקר (נו טוב, לקראת צהריים, בוא לא נהייה קטנוניים) והיא: מפגש חינוך ביתי על אופניים. עם ילדים, והורים והמון המון כייף. אז אם יש לכם ילדים בבית- קבוע או חד פעמי, בימי חמישי או שני- (או בימים אחרים) קחו יוזמה, תרימו לנו טלפון (055-6604068) ונראה איפה נפגשים. התכנית היא לא ברזל- נשמח להתחשב בבקשות מיוחדות (וגם בכאלה פחות מיוחדות)- פשוט כדי שיהיה כייף. לכולנו

חוצמזה חופשת פסח מתקרבת במהירות, ותכנית הטיולים כבר פורסמה (בלחיצה כאן) ולמרות שרוב התאריכים כבר תפוסים- תרימו טלפון אולי עוד אפשר להשתבץ (מאוד תלוי בהרכב שאתם באים). את הטלפון שלנו כבר יש לכם- נכון?  אם לא אז הנה שוב: 055-6604068
נקנח בכמה (טוב, בהרבה) סרטוני רכיבות אביב שערכנו בזמן האחרון
תהנו :)

אל נחל הזאכי


בעמק המעיינות 


בבקעת הנזירים

אל עמק השלום

בהר גחר

בגולן

אל אירוס הארגמן

בנחל קיני

בבארי

עוד אחת בעמק המעיינות

No comments:

Post a Comment